tirsdag 11. november 2008

Min verden....

....er nok den bloggen som overlever;o)
Skrev et laaaangt innlegg (eller passe langt) i går - men halve ble borte i cyberverenden, så da slettet jeg like så godt alt. Prøvde meg på å legge inn bilder fra nett - uten hell. Men jeg skal klare det, senere i dag:o).

Dagen i går var en helt OK dag. Startet dagen med trening kl 06.35. Var på spinning på Spenst. Deilig å starte morgenen slik, selv om jeg var stuptrøtt når jeg sto opp. Begynte sånn passe seint på jobb, så jeg rakk å dusje hjemme. Deilig det.


Så var det jobb med herlige kolleger og barn. Selv om det var noe sykdom blandt de voksne så gikk det greit. Ungene er jo bare herlige - til å spise opp. Er sikker på at det er ikke mange andre typer arbeidsplasser der man får så masse kos og klemmer som på min. Hvor jobber jeg så da?! I barnehage så klart!!!!:o)



Etter jobb var det å hente Lise og Ole på trampett trening (Lise er trener til laget til Ole). Kjørte så Viktoria på Spenst, og mens hun trente der så shoppet vi andre litt. Både til oss her hjemme og til barnehagen. Helt OK dag:o)

I dag reiser mannen min til Bergen på jobb, vet ikke når han kommer hjem igjen. D kommer når oppdraget er ferdig. Ny opplevelse, men må vel bare venne oss til det. For seinere blir det nok både Tromsø, Trondheim, Ålesund, Bergen, Stavanger og Haugesund på han. Og sikkert flere steder også etter hvert.......




Nei, nå skal jeg spise frokost sammen med min kjære. Skal prøve å sette inn bilder senere i kveld.
Ha en underbar dag!

Ingen kommentarer: