fredag 28. november 2008

Familietid

Er deilig å ha tid sammen med familien sin i en ellers ganske så stressende hverdag. Trenger ikke bestandig være så lang tid for at det skal være flott. Ta for eksempel morgenen i dag. Jentene var dratt på skolen før jeg sto opp, men når jeg var ferdigdusja og Ole satt å spiste frokost foran tv'n så hadde jeg og mannen min ca 1 time sammen før han dro på jobb (jeg dro like etter han). Da satt vi å skravla om løst og fast, planla helga litt - skravletid;o)
Etter jobb dro hele familien (minus Lise) til Oslo på teater. Var moro å se Hakkebakkeskogen, også koselig og rusle litt på Karl Johan før forestillinga begynte. Så bl.a. litt på en skøyteoppvisning i Spikersuppa. Var flott. Var også så mange fine juledekorasjoner rundt omkring. Angret på at jeg ikke hadde kameraet mitt med meg....... Neste gang skal jeg ha det med;o)
Vi kjørte egen bil til Oslo (etter å ha vurdert tog ei stund). Parkerte i et parkeringshus i Vika, er jo like ved Nationatheateret. Er jo deilig å bare kunne gå rett til bilen når vi skulle hjem, slippe å tenke på togtabeller osv.
I morgen er det teater igjen. Da er det "Juleskurken" i Drammen teater. Gleder meg til det. Også er det jo julebord med jobben om kvelden. Det gleder jeg meg KJEMPEMYE til.
Søndag er det julegrantenning her på Steinberg. Gidder ikke dra andre steder, synes det er koselig her;o) Også skal vi jo pynte til advent på søndag. Gleder meg til det også;o)

Ingen kommentarer: