søndag 16. november 2008

En fiiiin dag

Har hatt en flott dag i dag. Først så sov jeg gangke lenge.......deilig det når jeg satt oppe å så på film sammen med Lise i natt. Så dro jeg ned til Drammen for å møte Nanna, verdens herligste kollega. Vi hadde en koselig vandretur langs elvepromenaden, og endte opp ved torget på Bragernes og tok oss en kakao og litt skravling.
Så fikk jeg jo en hyggelig overraskelse i går kveld da, mannen min kom hjem i dag istedet for en gang uti uka. Så nå rundt kl 17.00 var han hjemme igjen. Deilig det. Det var koselig å være alle 5 rundt middagsbordet igjen.
Skulle egentlig lagt ut noen bilder fra turen med Nanna, men oppdaget jo at kabelen til kameraet mitt ligger i barnehagen. Så bildene får komme i morra;o)

Her er noen bilder......


1 kommentar:

Frk .Fischer sa...

Hei!! Bare koselig viss du vil legge med til bloggen din...og jeg kan legge deg til min? Det hørtes godt ut med en gå tur, men har skranter det på formen om dagen...så det får bli en annen gang!! ha en fin uke!!