lørdag 22. november 2008

Oh happy day!

Overskriften er betegnende for min dag i dag. Har hatt en utrolig flott dag. Sov leeeeenge, deilig å slippe å våkne av vekkerklokka. Våknet riktignok med en 9-åring som tok nesten halve senga. Utrolig hvor stor plass en liten kropp kan ta...... men er jo koselig at han fortsatt kommer inn til mamma og pappa om morran....
Etter en sen frokost dro jeg og jentene til byen. Klare for shopping. Først måtte vi lete vel og lenge etter parkeringsplass. Havnet til slutt i et parkeringshus. Har ikke likt slike siden bilen min ble innelåst i et for noen år siden, men må man så må man;o) Vi tråkka nå rundt i den ene butikken etter den andre. Mange kjoler ble prøvd og refusert. Begynte nesten å miste troen på at vi skulle lykkes. Så, helt på slutten - så var jo bare kjolen der. Kjole til Viktoria. Den var flott, og passet til de røde skoa hennes. Skal legge ut bilder senere.
Kjøpte også ei brun klatrebukse til Ole Magnus. Han vokser jo fortere enn fy! Vi avsluttet byturen med kakao på Unique. Koselig det!

Måtte en tur innom Spar Kjøp før vi dro hjem. Ble noen småting til julegavene, også fant jeg ei knallgrønn treningsskjorte som er fin til spinninga.
Har kjørt Viktoria til ei venninde langt oppi "gokk" (sorry Marteline;o)), de skal ha jentekveld - også skal vi snart lage hjemmelaget pizza. nam nam.
I morgen kveld skal vi å spise middag hos en venn og hennes datter. Skulle få julemiddag, blir deilig det.

Jo, jeg har gjort en ting til i dag. Har reservert biletter til teaterforestillingen "Hakkebakkeskogen" på Nathionaltheateret neste fredag. Blir sikkert koselig det.
Vi har vært så heldige å få billetter til forskjellige teater i Oslo i julegave hos tanta til mannen min i flere år nå. En utrolig flott julegave, og vi har fått sett flere forskjellige scener i Oslo.

Ingen kommentarer: