torsdag 27. november 2008

Adventskalender

Jeg gjorde det jo veldig enkelt med mine barn og adventskalendere i år. Selv om de alle har kalendere som jeg har laget til dem en gang i verden (brodert og applikert) -Wow- har jeg virkelig gjort det........?!, så har alle tre ferdigkjøpte kalendere. Orket ikke styret med å finne pakker til dem alle sammen. Så nå er det High school musical-kalender, Kinder-kalender og LegoCity-kalender i hus;o). Og jeg og mannen min har flax-kalendere, noe må jo vi også ha:o). Regner med at det også kommer noen sjokoladekalendere........

Så jeg var jo fornøyd med meg selv, gjorde det enkelt! Men, så er det jo meg som snakker før jeg tenker noen ganger - og plutselig så hadde jeg kjøpt inn over 60 kalendergaver som skulle pakkes inn. Og det er ikke til mine barn, men barna i barnehagen! Alle får 1 pakke hver i desember, blir koselig det. Men nå har jeg jo måtte bruke noen timer på å pakke dem nå i kveld, ikke helt planlagt det................ Skulle egentlig ta litt helgevask i kveld. Får gjøre det i morra kveld - litt seint;o)

Rett etter jobb i morra blir det kjøring til Oslo, vi skal jo på teater å se "Hakkebakkeskogen". Gleder meg til det.

I dag har vi kjøpt istapper med lys i, dem skal vi ha i vinduene høyt oppunder taket i stua. Vi har stue uten loft, åpen løsning. Har hatt små stjerner der før, men dem er oppbrukt. Blir sikkert fint. Skal legge inn bilde når istappene er kommet opp;o)

Nå tror jeg at jeg får legge inn årene, er vel på tide å finne loppekassa. Skal tidlig opp i morra.

Ha det bra så lenge, alle i blogglandia;o)

Ingen kommentarer: