fredag 21. november 2008

En rolig morgen

I dag har det vært en rolig morgen. Jeg begynner ikke på jobb før kl 10.00, så jeg har gooood tid. Deilig det. Faktisk så hadde jeg så god tid at jeg har lagd trolldeig til småbarna "mine" i barnehagen nå etter at Ole Magnus gikk på skolen. Også jeg som egentlig hater trolldeig, hendene mine tåler det ikke. De blir kjempetørre og sprekker etterpå.... Men hva gjør man ikke for å se den gleden i øynene til barna når de får holde på med noe sånt....;o)


I kveld skal Ole Magnus i bursdag, i jentebursdag. Han er eneste gutten der, men det var helt greit syntes han. Det blir nok en topp bursdag, det er en kjempespennende overraskelse der. Vet hva det er, jeg - og er sikker på at ungene vil elske det;o)





I morgen er det "Jentenes dag". Da er det shopping med døtrene mine. Skal til Drammen sentrum å lete etter den berømte julekjolen. Vet ikke om vi finner den, men er sikker på at vi får en flott tur. Er litt deilig å være på tur, bare oss jentene;o)






Livet er herlig, dere!

3 kommentarer:

Rådyrveien sa...

Stikker innom for å ønske god helg. Har også noe til deg hos meg.

Hilde

Anita sa...

Ååååhhhh, tusen takk for den. Så koselig:o))) Er ikke helt bevandret med ting og tang her, så hvordan får jeg den på sia mi?!

God helg til deg også;o)

Anita

Rådyrveien sa...

Hokus pokus!
Klikk på bildet.
Høyreklikk og velg lagre som.
Sett inn bildet et sted på siden din hvor du vil ha det.

God helg igjen!

Hilde