lørdag 2. januar 2010

Nytt år - nye muligheter


Nyttårsaften ble som jula vår - litt anderledes enn tidligere år. Vi svidde av våre hundrelapper ute i gården vår. Var masse flott å se på, og Ole Magnus storkoste seg. Fyrte av fyrverkeri med smell i.
Etter en flott halvtime i lett snøvær koset jeg, Odd og Ole oss med kakao m/krem. Vi droppet gløggen i år. Jentene var på nyttårsfest, så det var bare oss tre hjemme. Hadde vært en lang dag med en lang reise, så det var deilig å slappe av.



Årets første dag ble brukt på skøytebanen (fysj hvor jeg frøys på beina), vi spiste nydelig kalkun (som vi vanligvis har på nyttårsaften) og pepperkakehuset ble knust.
Nå må jeg ile. Skal rekke spinninga før jeg og ungene skal ut på shopping. Er Lises eneste mulighet for shopping før hun reiser igjen mandag.
Håper alle får en fin dag!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Høres nå ut som en flott nyttårsaften selv om den ikke var helt som den pleier :)
Vi har bursdag i huset i dag så det blir kakebaking og gjester som står på programmet.
Kos deg på spinning og shopping :)

Klem :)

liseeanitaa sa...

Var super klar for shopping i dag, men pengen ble brukt på litt annet som ikke var meningen.. Men er fornøyd jeg ;D Mangler bare den FINE jakka egentlig (: Og enda ett par sko ^^

Thea&Preben sa...

Ser for meg at mørketia oppi nord er uvant ja, når det er lenge siden sist... Jeg liker ikke mørketiden vi har/hadde på østlandet en gang:o
Men vinteren derimot, er jeg meget glad! Jeg håper på en tur i trekket før snøen forsvinner i år.. haha, bra det er nesten 12 mnd jeg har på meg da!!
Må bare spørre jeg, nysgjerrig og misunnelig... Den tingen du har på siden nå, der du kan sortere innleggene dine i kategorier.. hvordan fikk du til det...?
Ha en fin kveld:-)

Thea&Preben sa...

Hehe, det hørtes kjent ut.. Med den trykkinga i vilden sky:D
Ikke stress med det, vi finner nok ut av det engang.. Er så grønn når det gjelder sånne elektriske (data) ting, at det er flaut egentlig:)

Thea&Preben sa...

Thank you:-)
Det var ikke så vanskelig nei, når man først fikk det forklart.. Men sikkert noe man skulle lagt til allerede ved første innlegg:o Mye arbeid gitt..hehe.. Vel, tusen takk igjen:)

emmieverlasting sa...

Sv:Nå er det strålende sol og vakkert ute her, og da er det vanskelig å klage uansett hvor mange minus det blir:o)