søndag 24. januar 2010

Snart sesongstart

Vi er Godset fra Drammen - det er ekte kjærlighet
Godset fra Drammen - i all evighet
Helt til Strømsøåsen faller
og til ælva tørker inn
er Godset fra Drammen klubben min

Nå er det ikke så veeeeldig lenge til sesongstart. Sesongkortet er kjøpt, og Statoilkoppen med Godset-logo fikk jeg på julebordet til jobben. De med minst sykefravær på hvert team fikk en sånn kopp. Selv med 3 Statoilkopper fra før ble jeg kjempeglade for denne da. Er jo bare denne med Godset-logo;) Må få kjøpt sesongkortet til Ole Magnus også. Han er med i SmåBlå, og må jo ha sitt eget kort;)

Så foressten den nye bortdrakta til Molde her på nett. Lilla!!!!! Gyselig drakt, like ille som "veiarbeiderdrakte" til Godset..... Men, men - forandring fryder vel.......

7 kommentarer:

Viktoria Marie sa...

Jeg vil ha kopp! Og sesongkort! Syntes det er dumt at jeg ikke får med meg så mange kamper denne sesongen..

Anita sa...

hehe, sesongkort er vel litt bortkasta penger....... Skal passe på å holde deg oppdatert underveis;))

Thea&Preben sa...

Byen er Berrrrrgen, og laget e Brrrrann!
Flere som er klar for sesongstart her.. (den personen er ikke meg nei..)
Preben derimot løper rundt som en hodeløs høne og bare vente på den he**** sesongstarten:)
Men det er vel kjekt for dere som er intressert kan jeg tenke meg:p

Vigdis sa...

Heia Moooldeee, heia Moloooldeee o le o le o le:-))))))))))
He he

Thea&Preben sa...

Ja, ta dere en tur til Bergen! Men det blir for å se Brann vinne selvsagt:)
Så kan vi oss en "seiers/sørge" pils etterpå:)

Anonym sa...

Her er det som sagt TIL for alle penga, men siden vi bor 2 timers kjøring fra Tromsø så blir det ikke noe sesongkort på oss.....men noen hjemmekamper blir det jo self :)
Ellers er det Man. United som er det aller helligeste her, og en dag skal mamma og kevin dra på kamp i manchester :)

Hestia sa...

M O O O L D E E E...!!! (men det kom vel ikke som noen bombe? he-he)
Håper dere får ei fin uke