torsdag 7. januar 2010

Vinter i Norge

Det er så asolutt vinter her nå. Det var 25 minus her når jeg dro ut i dag. Jeg er kjempeglad for at vi har vedfyring både i kjellerstua og på stua - og MASSE ved.
Skulle ha vært ute å tatt mange fine bilder, men det har vært litt vanskelig på grunn av tidspunktene jeg har jobbet på. Får håpe det blir noen blinkskudd til helga. Gikk en tur i kveld, det reiv i nesa og kinnene var ganske så røde når vi kom hjem.
Klager egentlig ikke så veldig mye på kulda (bilen min starter jo uten problemer;)), men det er litt kjedelig å være inne med barna på jobben så lenge. I morgen bare MÅ vi ut, ihvertfall med de eldste barna.
Nå frister det med en varm kopp kakao;)
See you!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kos dere i snøen og kulda..... :)
Her i nord er det endelig blitt mildere....for en liten stund. Kommer nok tilbake kulda skal du se..

Klem :)

Vigdis sa...

Heisann:-))

Har det kald dere også ja ser jeg:-)

Jeg lurer på hvorda man blir kvitt all denne snøen på bloggen jeg????? Finner ikke noe av d jeg klipte å limt inn på malen min.....hehe