tirsdag 19. januar 2010

I like it!

Har hatt en deilig dag på jobb i dag, mesteparten av dagen ble tilbragt her; Drammensbadet. Jeg skal ikke påberope meg å være noe iherdig tilhenger av svømmehaller, men jeg må bare innrømme at Drammensbadet så absolutt fortjener sitt rykte; et av landets beste badeanlegg. Vi er inne i en "badeperiode" på jobb, da besøker alle barna på teamet Drammensbadet. Vi drar 2 voksne og 4 barn hver gang, og bruker 3 uker (4 dager i uken) på å komme igjennom hele opplegget.
Som sagt så har jeg aldri vært noen stor tilhenger av svømmehaller, i min ungdom gikk jeg på svømmekurs 1 gang - det holdt med den ene;)), men det er deilig å bare følge strømmen i "strømbassenget", sklia var jo også morsom (prøvde den for første gang i mitt liv og på tur nr 2 sa 5-åringen; "denne gangen hyler vi ikke" - det var nok ikke myntet på han selv;)) og bølgebassenget er jo også kult. Har lovet Ole at vi skal ta oss en dag der, bare oss to. Den sklia ja......., var som sagt første gang i mitt liv jeg prøvde noe sånt - alltid morsomt med noe nytt.;)) Jeg har planer for en ting til som jeg aldri før har gjort, tid er ikke helt bestemt ennå. Gledegruer meg, men jeg SKAL gjennomføre det. Skal fortelle hva det er når det er gjort (om jeg kommer helskinnet fra det da;))
Kunne så absolutt tenkt meg å vært med på noe slikt som; "Anita gjør ting hun aldri har gjort før!";))

4 kommentarer:

Hestia sa...

Drammensbadet ser kjempefint ut. Lenge siden vi har vært i badeland nå, så det er kanskje på tide... Hmmm settes på lista over "Ting jeg skal gjøre når jeg får tid"...

Håper du får en kjempefin onsdag

-klem-

kristine sa...

hei hei

Fin blogg og fine bilder du har lagt ut her i det siste =)

Jeg har laget en utfordring på min blogg og utfordrer deg :) ta en titt da !

Anita sa...

Hestia: Takk det samme. Håper dagen din haar vært fin. Får se om vi kommer oss på Drammensbadet en gang dere er her vettu;))

klem

Anita sa...

Kristine: Takk for gode ord. Skal ta en titt på den utfordringa etter hvert;))