onsdag 20. januar 2010

Litt sliten


I dag var spinninga kjempeslitsom!!! Vet ikke helt hvorfor, om det var fordi at jeg stressa rett på trening etter jobb, eller var det programmet til den, for meg, nye instruktøren - eller er det bare dette møkka-snøværet som tapper meg for energi. Eller var det den hersens døra på lekeskuret på jobben, sleit noe innmari for å få igjen døra (glad jeg ikke har seinvakt i morra;)). Ikke misforstå meg, jeg er glad i snø, men alt med måte. Hadde den kommet ferdigmåket, så kunne den jo bare kommet i store mengder. Men sånn som det er nå så må vi jo måke masse og ofte. Det er kjedelig - og litt slitsomt også....... Vet det er god trim, men jeg trener heller på Spenst;)
Nei, nå må jeg vel slutte å klage (selv om det er litt deilig det også;)) - og heller få jobbet litt før jeg legger meg.
Håper alle der ute koser seg, både med og uten snø!

Ingen kommentarer: