onsdag 27. januar 2010

Støl, men fornøyd!

Nå har jeg vært på trening 3 dager på rad, så jeg er litt støl. Var på spinning mandag og i dag, i går var det pilates. Nå tar jeg en liten pause, så neste gang blir spinning på lørdag. Er utrolig deilig å trene, selv om jeg blir støl. Nå trener jeg mye sammen med en kollega, er koselig å ha noen å trene sammen med.
Sitter her å ser på Ali Reza på tv'n. Liker denne serien. Den er bare helt rå;))) Egentlig deilig med bare noe "hjernedødt".
Hadde egentlig så mye jeg skulle blogge om, men det er jo bare helt tomt, jo......... Får ha det til gode til en annen gang.

Vi sjåast;)

3 kommentarer:

Viktoria Marie sa...

SV: Det går sin gang, og finner vel ut av det en dag :) Veit, for du er verdens beste mamma!

Thea&Preben sa...

Nå er det noe til deg på min blogg;)
Håper du har hatt en fin start på uka:)

Hestia sa...

Takk for det, koselig at du likte bildet/bildene. Fotografering er kjempegøy, men jeg blir så utolmodig, for jeg vil kjøpe nytt kamera NÅ ;o)