lørdag 16. mai 2009

Til ettertanke

Det er mange blogger her i blogglandia som er veldig personlige. Det er mennesker som lar de som ønsker det ta del i sin private verden. Det er sterke historier.

Via Facebook fikk jeg vite om Grethes blogg. Der forteller hun sin historie. Den er sterk; en mor, kreft, 2 små barn. Det er som sagt flere lignende blogger, men denne treffer meg spesielt. Jeg kjenner henne ikke, men vi har felles bekjente. Vi er på en måte kolleger, vi jobber begge i private barnehager i Drammen. Det er kanskje derfor jeg har merket meg denne. Det er så utrolig urettferdig når noe sånt skjer, det er små barn involvert. I går kom det et veldig trist budskap, og nå er det utrolig sterkt å lese alle kommentarene hun får på innleggene sine.

Jeg vil oppfordre alle som leser dette å tenne et lys for Grethe - og sende henne gode tanker.........

Ingen kommentarer: