tirsdag 5. mai 2009

Sliiiiten........



Tok litt bilder i hagen i helga

I dag er jeg skikkelig sliten. Det var et ork å komme seg opp av senga i dag, med en kropp som ikke er helt enig i alt som skal gjøres så kan det bli tøfft. Men jeg gir meg ikke, man må jo tåle litt smerte. Så etter en lang dag på jobb bar det omtrent rett på spinning med en gær'n bergenser. Vet ikke helt hva jeg skal si om timene hans........var dønn sliten etterpå. Er spent på om det er like smertefullt å komme seg opp i morra.

I morra skal jeg først til Tønsberg på kurs, så er det fotballkamp. Som alltid heier vi på Godset;o). I morra blir ikke Viktoria med på kamp. Hun skal på noe russegreier på Tusenfryd. Er nok til tider slitsomt å være russ gitt, men du verden så morsomt;O)



Til helga er det Ekeberg, får se om jeg blir med min kjære dit.

Vår veteranbil

Fikk foressten en koselig, uventet invitasjon i dag. Kan ikke si noe om det, bortsatt fra at det er en overraskelsesfest for ei kjempegod venninde. Tror jeg skal delta der.

1 kommentar:

Salatbolla sa...

Heihei! =) Du få si til datteren din at hun kommer til å få det kjempe fint i Trondheim!! =) Jeg har snart 1år igjen bare!! det har gått fort!!
God kveld!