fredag 29. mai 2009

Sunny day!

Har hatt en virkelig flott dag her på Steinberg i dag. Sola skinner, fuglene kvitrer og jeg har hatt en etterlengtet fridag. Har malt ferdig taket på stua, nå blir det litt pause fordi Odd reiser bort i forbindelse med jobben et par uker. Greit nok med litt pause for Odd, det var en del jobb å male 2 strøk på dette taket vårt. Når det gjelder veggene så er jo vi så "late" at vi jukser. Vi legger på plater som vi skal male. Bort med panelet!!
Dette er etter første strøket....

I går var jeg på minnekonserten for Grethe. Det var virkelig en flott opplevelse. Det var et flott arrangement med en utrolig flott atmosfære. Artistene som opptrådte var kjempeflinke. Det ble både tårer og latter. De som opptrådte var: Vrabel, Jan Bertelsen, Veslemøy Solberg & Sven Ohrvik, Jack Rubinacci, Richard Holmsen og Alexander Hermansen. All ære til de som ordnet dette, og mannen til Grethe holdt en utrolig flott tale. Han er en utrolig person.

Richard Holmsen

Alexander Hermansen



I morgen blir det besøk her i huset. Ståle fra Trøndelag kommer. Blir koselig det da;o).

Jeg skal også komme meg på trening i morgen. Er ei stund siden sist jeg var på spinning - så det er på tide å gjøre noe med det. Nå snart skal jeg og Odd sykle oss en tur i finværet. Er koselig å sykle tur sammen. I august skal jeg sykle Drammensfjorden rundt igjen. Blir nok "alene" denne gangen, men det går vel greit.

1 kommentar:

Thea sa...

Hørtes ut som en minnerik kveld dette, men selvsagt trist at det ble en minnekonsert, istedet for støttek..
God pinse til deg også:) Og nyt fridagene, med tanke på forrige innlegg kan det se ut som du trenger de dagene:)