onsdag 27. mai 2009

En laaaang uke

Er ikke kommet lengre enn til onsdag, men føler meg rimelig blåst! Så langt har det nesten bare vært jobb-jobb-jobb. Har nesten ikke hatt tid til familien. Er slitsomt når det er sånn. Ett lite "sammendrag" av uka er sånn; Mandag var det jobb + møte, i går var det jobb + møte, i dag er det jobb + møte, i morgen er det jobb + konsert og fredag er det FRI (hvis alt går i boks;)).

Det må jo sies at møtet mandag ble avsluttet med deilig mat på kinesisk restaurant. Det var kjempekoselig. Og konserten i morgen gleder jeg meg til. Den blir spesiell. Det var ment som en støttekonsert for Grethe, men blir istedet en minnekonsert.......
Nå skinner sola fra nesten skyfri himmel. I dag skal jeg male terrakottakrukker med toddlerne "mine", også skal vi plante solsikker. Blir kjempekoselig det da. Selv om jeg til tider er sliten, så ELSKER jeg jobben min;)))

Skal foressten å samle Pokemon'er i morgen. Ole ville være med, så da må det bli i morgen. Er ikke helt sikkert på hva det er jeg skal gjøre, men finner det ut. Synes det er kjempekoselig at Hanna ringte og bad meg om hjelp. Også skal jeg ringe mine kjære storesøster til uka. Rakk en bitteliten "snakkis" i går kveld - MÅ bare ringe når jeg har bedre tid/ikke er så sliten. Er så koselig å snakke med henne.;))))

1 kommentar:

kristine sa...

Da kan du ta deg en velfortjent helg :) Hva dere skal gjøre på i pinsen ? :)