søndag 17. mai 2009

Fantastisk dag

Vi har hatt ei kjempeflott 17. mai feiring, akkurat slik vi ville ha den. Sov lenge, hadde en rolig start på dagen. Leverte kake og kaffe på klubbhuset ca 12.30, så var det hjem å få på finstasen. 13.45 var det oppstilling for toget på Steinberg, toget starter rett over veien for huset vårt - deilig det. Så gikk vi i tog til klubbhuset, vi fikk med oss nesten alle talene før vi så kjørte til Åmot. Måtte jo ha med oss russetoget til Viktoria.

Så avsluttet vi dagen med grilling hjemme, og jørdbær m/krem/fløte til dessert. Var deilig. Litt kake har vi også. Flott avslutning på en flott dag.





3 kommentarer:

Kristine sa...

Hei hei

Så koselig og fin blogg du har :) ! Godt å se at dere hadde en god 17 mai. Takk for at jeg fikk ta en titt på bloggen din :)

MVH

Kristine

Kristine sa...

Tusen takk for kommentaren på bloggen min :) jepp jeg skal følge med inne på bloggen din så ofte jeg kan for den var fin =) så du vil nok sikkert høre mer fra meg hehe :)
Jeg har også en annen blogg som handler om litt andre ting og ikke sykdom www.kristineslillehule.blogg.no ta deg gjerne en titt :)

Håper du har det bra =)

klem

Anita sa...

Har lagt til begge bloggene dine, jeg:). Tusen takk for at du liker bloggen min
klem