lørdag 9. mai 2009

Tidlig ute

Jeg liker å være tidlig ute med ting som skal gjennomføres, men det er så absolutt ikke alltid jeg greier det. I dag derimot, har jeg faktisk kjøpt julegaver. Ja, jøss - hele 4 julegaver for jula 2009 er i boks. Egentlig veldig fornøyd med meg selv, nå er det bare å huske på dem når jula kommer......;o) Hehe, jeg har rutiner som sikrer det. Da blir det litt mindre å bruke penger på i november/desember......men pengene får vel vinger da lell........
Nå er det et nydelig vær ute, sola skinner fra nesten blå himmel. Det har vært et underfundig vær i dag. Sol og styrtregn om hverandre. Skulle egentlig slå plena, men utsetter det til i morgen. Før fotballkampen og etter treninga. Det er siste timen i Tour de Spenst. Jeg er ferdig med mine 30 timer for ei stund siden, men Viktoria får time nr 30 i morgen - synes hun har vært kjempeflink!

Så starter cupen for Strømsgodset da. De spiller mot Konnerud, det blir skikkelig lokaloppgjør og forhåpentligvis en folkefest. En kollega av meg spiller på Konnerud, så jeg må vel heie litt på han også......;o)
Jeg koser meg her med Åge Aleksandersen på tv'n (med lyden HØYT). Jeg har alltid likt han og musikken hans. Han har mange fine tekster. Musikken hans får meg til å minnes rølpefester på bygdehuset i "gamle dager". Mye moro der;o).Jentene lager taco, blir deilig det. Før hadde vi hjemmelaget pizza hver lørdag, men vi ble litt leie av det (ihvertfall vi jentene), så nå bytter vi mellom pizza, taco og ost&kjeks&frukt. Må vel pakke bort pc'n - tror de begynner å bli ferdige. Ønsker alle en fortsatt fin lørdagskveld da;o)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så flink du er som har begynt å kjøpe julegaver allerede. Har egentlig planer om å få kjøpt de aller fleste i løpet av sommeren og høsten jeg også. Så slipper jeg alt stresset i adventen og vi kan kose oss masse :)

Har hatt storrydding i vinterklærne nå....vet ikke om jeg tørr å si høyt at de er pakket bort, for da begynner det vel å snø igjen. Ja...vi har jo ikke hatt pinseria enda og da kommer det jo alltid snø....vel....jeg tar sjansen :)

Kos deg masse med tacos...

Klem :)

Anita sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Thea&Preben sa...

Fornuftig med tidlig innkjøp av julegaver:) Jeg kjøpte alle i januar jeg, og er i grunn glad for det nå:) Så det er godt å se at jeg ikke er den eneste som er tidlig ute!