torsdag 5. november 2009

Roma

Hadde en super tur til Roma. Var så mye å se på, mange nye inntrykk. Og dønn slitne bein;p. Det var ikke bare Colosseum, Trevi fontenen, Spansketrappen, Vatikanet, La piazza Navona, Castel Sant Angelo og masse masse mere som gjorde inntrykk. Det gjorde vel så mye inntrykk å oppdage hvor mye jeg savnet mine kjære, det å kunne snakke med dem - dele inntrykk. Jeg hadde ikke med meg mobiltelefonen, så det var liksom ikke bare å sende ei melding. Når jeg ringte mannen min fra en telefonkiosk på Gardermoen etter å ha landet i Norge igjen, var det nesten så tårene kom - det var så deilig å høre stemmen hans igjen. Skikkelig pingle jeg altså;)))))
Tok masse bilder i Roma, over 600 - tror nok ikke alle kommer inn her, nei;). Kanskje det kommer flere etter hvert - bare slenger inn noen nå;)

1 kommentar:

Thea&Preben sa...

Velkommen tilbake til kalde Norge:)
Roma er jo ett fantastisk sted da!! Gleder meg til å se flere bilder jeg!
Tror alle har godt av å savne de nærmeste innimellom, for min holder det med noen timer for tiden, men man setter mer pris på de, når man får kjenne på at de blir savnet også:) (det var en grusomt lang, og kronglete setning gitt)