tirsdag 27. oktober 2009

Hold pusten!

Nå nærmer høstens store begivenhet seg for meg. Torsdag morgen setter jeg meg på flyet som skal ta meg til Roma. Det er vel sikkert ikke så stort for de fleste andre, men jeg har aldri vært i Roma - så jeg GLEDER meg kjempemye. Også har jeg jo verdens beste reiseselskap, nemlig min supergode venn Sissel. Vi møtes ikke ofte, men du verden når vi møtes! Da går skravla lett, og vi kan snakke om ALT. Jeg er utrolig glad for å ha hennes vennskap, foruten mannen min er det henne jeg kan fortelle det meste til. Sånne venner skulle alle ha.......
Egentlig burde jeg vel begynne å pakke, skal ta siste toget til Gardermoen i morgen kveld, men jeg har ikke hatt tid ennå. Skal på et møte på jobb i kveld, så det får nok vente til etter jobb i morgen. Da jobber jeg til 17.30 - så da har jeg 6 timer til toget går;)
Fikk ordnet meg reiseforsikring i går da, er vel kjekt å ha ute på tur......... Rakk det innimellom all jobbinga. Var på 7 (!) møter i går, 6 av dem var på jobb og 1 på skolen til guttungen. Er det rart man blir litt "tullete" i hue........ Når jeg er tilbake venter 7 LØFT-samtaler på meg, og de skal gjennomføres på 2 dager. Sier bare puh!;))
Er ikke bare jeg som skal kose meg i helga da. Lørdag skal mannen min og sønnen vår på "Walking with dinosaurs" i Oslo Spektrum. Det gleder de seg til, begge to. Blir skikkelig guttetur.
Er jo også Halloween til helga da. Litt rart for guttungen å ikke skulle feire det. Med mor i Roma, også skal jo gutta til Oslo lørdag kveld, da blir det ikke tid til noe feiring. Har lovet han at vi skal ta det igjen i dobbel dose til neste år. Jeg er så absolutt ikke noen tilhenger av Halloween, men så lenge ungene mine har gått å banket på andres dører, så har jeg godterier til de som måtte komme på døra vår. Vi har også klare "kjøreregler" for hvordan poden vår skal oppføre seg når han er ute på "godtejakt". Dårlig oppførsel er overhodet ikke akseptabelt.
Håper alle der ute i Blogglandia får ei fortsatt fiiiiiiin uke og ei super helg:)))))

4 kommentarer:

Hestia sa...

Vi tenker positivt, og selv om han har fått kreft-diagnosen, sier legene at det ser ut som om det er greit å operere det bort, så vi satser på at de har rett.
Håper dere får en riktig fin tur til Roma. Kanskje du får tid til å sende kort til søstra di da? (Jeg vet det er travelt når man er ute og reiser, men du trenger ikke skrive så mye, det er bare morsomt med kort likevel :o))

-klem-

Anita sa...

Kort skal det nok bli ei råd med vettu;)) Bruker jo å få fra dere når dere er ute å reiser;))

Masse klemmer

Hestia sa...

Sv: Jo eldre jeg blir, jo mer hater jeg lange møter. Håper det blir mye koselig utover uka istedenfor da :o)

Thea sa...

Oi... Blir helt sliten av å lese om hverdagen din jeg:o hadde ikke greid å gjennomføre den i praksis værtfall!
Håper du får en litt mer avslappet (OG kjempefin) tur til Roma! Det er bare en super turistplass:) Forventer referat og bilder etter turen;)
Uff, ang svineinfluensa-vaksinen.. Hadde det vært i februar, ville jeg bare ristet på hodet og sett dumt på alle som tar den.. Men nå bør/skal jeg helst ikke få noe influensa i det hele tatt, og med ett immunforsvar som lå på 1,1 forrige uke, så er jeg vel litt utsatt:o
Men litt bekymret for bivirkningen også..:)
Vel, håper du får en kjempebra tur!