fredag 16. oktober 2009

Waschera....?!!?!?

I ukene fremover skjer det litt på den kulturelle fronten her i familien. Ja, fotball er også kultur! Søndag skal Ole Magnus på sin første bortekamp med Strømsgodset. Da reiser vi inn til Ullevål og Godset får forhåpentligvis sin første borteseier i denne sesongen. Det blir en utrolig kamp. Vi reiser med en av de mange bussene som er satt opp for å frakte 400 suppertere til og fra kampen. I tillegg til oss er det jo alle de som kommer seg dit på egen hånd - det kommer til å bli helt utrolig der:))) "Vi skal til Ullevål........"
Det er heller ikke så lenge til Ole Magnus og pappa skal i Oslo Spektrum og se på dinosaurene. Blir sikkert fantastisk flott det også. Neste lørdag skal jeg og Nanna nyte bursdagsgavene våre fra jobben. Konsert i Drammen teater. Gleder meg kjempemasse. Selv om jeg ikke feirer bursdagen min med stort selskap og greier, så setter jeg jo utrolig stor pris på de som tar seg tid til enten å gratulere meg - eller gir meg en uventet gave. ;)




Dette er en liten hilsen til Lise. Prinsessa di er her ennå, selv med litt grå flekker i ansiktet. You know why;)) Grattis med gode karakterer. Er utrolig stolt av deg;)))

2 kommentarer:

Thea sa...

Hei:) Hyggelig med noen ord fra deg på en fredagskveld:)
Kommer tilbake noen på en lørdag nå da:)
Kjenner til det å ha mannen ute på jobb 14 dager i gangen. det var godt når han dro, men enda bedre når han kom hjem! Nå er det greit med mannen hjemme syns jeg:p
Håper dere får en fotballkamp med de resultatene dere vil ha;) Og gratulerer med dagen som var/kommer:D

emmieverlasting sa...

sv: Hei! Takker og bukker! Dette er min første, og jeg er rimelig fornøyd nå som jeg endelig har fått den:o)