lørdag 14. november 2009

Deilige lørdag

Deilig med en stille og rolig lørdag. Bare gjøre det jeg vil, når jeg vil. Jeg er så absolutt ikke avhengig av å vaske hus hver helg, og det er egentlig ganske deilig....... "A clean house is a sign of a wasted life". Har det ryddig, men hybelkaninene er det plass til her;).
I dag startet jeg dagen med en spinningtime på Spenst. Var utrolig slitsomt, men også utrolig deilig. Så var det hjem for en deilig dusj, litt skravling - også dro jeg og Ole ut for å handle. Jeg skulle egentlig å se på sko til meg selv, men endte opp med nye sko fra dna til Ole. Hmmmmm, var jo ikke det jeg skulle gjøre;)

Litt rart å gå rundt i butikkene med julestæsj over alt og samtidig ikke skulle kjøpe noe. Skal ikke pynte noe særlig i år siden vi er bortreist i jula. Kommer riktignok hjem på nyttårsaften, men da er liksom jula over for meg.

Tilbake til handleturen...... Var en tur innom helsekosten, og tror du jommen meg ikke Ole fikk fortalt at vi skulle til nord-norge i jula;). Til ei totalt fremmed dame. Han elsker jo bare å skravle om alt mulig den gutten.

På veien hjem måtte vi innom dyrebutikken, og et nytt familiemedlem ble et faktum. Nå er Petter Pinnedyr flyttet inn til oss. Han er ikke kravstor, og bråker ikke. Lukta av maten hans er litt intens, nå har han sitronmelisse på menyen. Vet egentlig om det er "hun" eller "han", men Petter er et greit navn, synes Ole. Nå er vi bare spente på hvor mange Petter kan bli til. Han befrukter nemlig seg selv, og legger hvist egg daglig. Blir spennende dette her da;)


Nå er det Discovery på tv'n og fyring i ovnen som gjelder. Ole er langt inn i dinosaurus land på pc'n;)


Håper alle har ei superflott helg!!!

6 kommentarer:

Thea&Preben sa...

Haha, jeg måtte bare le når jeg leste kommentaren din i dag:)
Genialt! You made my day!
20 års bryllupsdag gitt! Imponerende i disse dager:)
Håper du også får en flott helg:)

Thea&Preben sa...

Det pinnedyret så forresten ganske kult ut, selv om jeg aldri i verden har turt å hatt noe sånt i hus;) Har angst for alt som er mindre enn (store) katter:P

Thea&Preben sa...

Du nevnte vel engang at du ikke likte hest, men ikke grunnen:)
Du prøvde helt sikkert feil type hest.. Det er islandshest man skal prøve, om man skal ri kun engang!:)
Kjenner til de "guttespillene" ja, jeg har gått til streik, etter å tapt så det suste i Pondus:O
Ang musikken så er enten du ung til sinns, eller han voksen for alderen?
Hehe, jeg og Aron, tantebarnet mitt på 6 år, digger også samme musikk:) Men så er jeg nok litt for ung til sinns innimellom!
Det går i Pepsi Max her også i kveld, er litt pysete på å blande for mye cellegift og alkohol enda:)
Trenger vel litt trening på akkurat det..hehe

Thea&Preben sa...

Du får "stikke innom" en gang du er i Bergen, og se om du liker de små og hårete ponniene bedre:)
Jeg er veldig fleksibel på musikk!
Vassendguttene, Topp 20 på Vg lista, country,pop osv osv:)
Jeg og tantebarnet mitt har vassendguttene som felles musikk da:)
Hva går det i hos dere da?
Pæreskall... ser for meg at det er litt tørt egentlig:)

Rådyrveien sa...

Halloisen igjen!
Begge er kjøpt på Kappahl. Finner det meste tøyet der jeg (eller Eva Klær). Maren er det litt vanskelig med for tiden; for stor til barneavdelingen og litt liten til dameavdelingen, men den kjolen satt bare helt smekkers på henne. Hun er bare sååå nydelig i den...sukk...
Uæææ! Pinnedyr??!!! Ikke noe for meg, takk!, men sikkert en all right skapning det. Hehe! Får håpe det ikke blir for mange Petter'e, etterjvert da. Har hørt flere skrekkhistorier hvor det har skjedd. Grøss!
Koselig at Tilda Nissejente trives på Steinberg. :) Holder akkurat på med tvillingsøstera som skal flytte til Jessheim-området.
Fortsatt fin søndag! :)

emmieverlasting sa...

Sv:ja bunad er skikkelig fint på gutter! Helt enig.. Så koselig når bunaden kan brukes av flere generasjoner da, det blir jo helt speielt når det er moren din som har sydd den også:o)