onsdag 25. november 2009

Forventninger

Nå er det ikke lenge til jul, tida går utrolig fort......
Jula vår i år blir litt annerledes enn vanlig. Herlig annerledes. I år feirer vi nemlig i nord-norge, sammen med mine foreldre. Det er mange år siden sist vi var der i jula, Ole Magnus har aldri feiret jul der før. Alle gleder seg kjempemasse.
Vi skal gjøre ting vi ikke har gjort på lenge, bl.a. så skal vi;
  • bake julekaker sammen med bestemor
  • hente juletre med bestefar
  • kose oss i mørketida
  • sette lys på grava til vår eldste datter på julaften
  • gå på bygdefest i romjula
  • gå på juletrefest i romjula

Kanskje ting ikke blir helt som planlagt, men kos blir det likevel;)

Nå må jeg snart dra på jobb, men måtte bare skrive litt her først. Er et stund siden sist. Oppdaget at jeg har jo null bilder på den nye pc'n min, derfor måtte jeg bare finne ett på nettet. Blir nok flere bilder etterhvert.

I dag kommer både Viktoria og Lise hjem. Gleder meg kjempemasse til det. Første gang hele familien er samlet siden begynnelsen av august. Blir godt det!

Nei, nå kaller jobben. en dag ute i skogen i regnvær......ikke det beste været, men blir sikkert morsomt. I dag blir det natursti og skattejakt med ungene. I går laget vi vindspill/drømmefangere. Da var vi også ute hele dagen, men været var litt bedre.....

Håper alle får en flott dag, "no matter what";))

1 kommentar:

Thea&Preben sa...

Trodde du hadde glemt hele bloggen din nå jeg:)
Høres ut som en koselig jul dere har foran dere! ikke noe er som en julaften hjemme, uansett alder tror jeg:)
Stakk egentlig bare innom for å ønske deg god helg:)