tirsdag 4. august 2009

Jeg er heldig!


Akkurat nå føler jeg meg veldig heldig. Er så mange ting som har gitt meg gode følelser. I korte trekk kan jeg si det slikt;

De gylne øyeblikk er når;
  • 3-åringen kommer tilbake til barnehagen etter 4 ukers ferie og bare kaster seg rundt halsen på meg og gir meg den BAMSEKLEMMEN (og at han i løpet av dagen stadig kom bort til meg bare for å si "hei")

  • 5-åringene som ble så imponert over takene på legohusene vi bygget sammen

  • den nye jenta på 5 år som så villig vil være med på ting, og forteller mye om seg selv

  • Ole ble så glad for forkleet som storesøster kjøpte til han

  • en hyggelig og hjelpsom stemme på skolen der Lise skal gå svarer på mine mange spørsmål (for n'te gang), og ber meg ringe igjen om det er noe mere vi lurer på

  • når Viktoria får avskjedspakke levert på døra av gode venner

  • lyden av at Lise og Ole lager middag sammen

  • man møter gode kolleger etter ferien og deler sine sommeropplevelser

  • store og viktige avgjørelser ikke blir så vanskelige som man først hadde fryktet. At adskillelse ikke trenger å være vondt og opprivende, men at man kan snakke sammen som "folk"

"Jeg har det bare godt, jeg "

- selv om jeg er litt sliten av å ikke greie å ha en fornuftig døgnrytme. Tror jeg har glemt at det er smart å legge seg tidlig når man skal på jobb dagen etterpå;o)))



"Elsker dere nå og for alltid"
(takk for en flott dag på Tusenfryd sammen)

2 kommentarer:

Mettejente sa...

Kloke tanker, og litt deilig med høst og rutiner igjen. Fin blogg du har - du får besøk igjen senere.

Anonym sa...

Skjønner godt at du synes du er heldig :)

Ha en flott kveld :)

Klem....