lørdag 22. august 2009

Festivalliv

bilde fra dnf.no

Er riktignok ikke VIP på Drammen elvefestival, men for første gang i mitt liv jobber jeg som frivillig der. Selv om jeg godt kjenner det på beina i dag, så er det jo kjempekoselig. Blir kjent med mange andre trivelige frivillige, får hørt masse god musikk gratis, også fikk jeg jo glede noen med å gi dem gratisbillettene som jeg fikk. Jeg gjør jo ikke noe med billettene når jeg jobber begge konsertdagene;). Ble 10 timer ved pølsekokeren i går/natt, og kl 16.00 i dag er det på'n igjen. Med et så flott vær som det er, så er jo bare alt perfekt.

Nå er Lise reist til Kristiansand, så det er riktig så tomt her hjemme. Vi begynner å venne oss til hverdagen med 3 rundt middagsbordet. Er rart, men det går jo greit. Går nok en del sms'er og telefonsamtaler både til og fra både Trondheim og Kristiansand. FriFamilie er utrolig bra!!;))

Neste helg er det København med jobben, gleder meg. Blir både litt faglig påfyll, og masse sosialt;))

Vel, håper alle nyter helga si - uansett hvor de måtte være;))))


Ingen kommentarer: