søndag 9. august 2009

Sove?!

Nå burde jeg egentlig sove, for jeg begynner på jobb kl 07.00 i morgen. Men jeg har ikke tid til å legge meg, ennå;)

1. Mannen min har hjulpet meg med å farge håret mitt (takk snille mann), det må tørke før jeg kan legge meg. Legger jeg meg med vått hår så ser det ut som om jeg har et fuglerede på hodet i morgen tidlig. Rekker ikke dusje før jobb når jeg skal dra så tidlig.

2. Ole Magnus har bakt nyyyyyydelige boller, duften brer seg rundt i huset - det må jo bare bli litt nattmat.

3. Vi har begynt å henge opp bilder i vår nyoppussede stue. Ka ikke slutte nå. Det er så gøy, stua blir jo bare enda bedre (er forøvrig KJEMPEFORNØYD med "ny-stua" vår)

4. Jeg må legge noe tøy i tørketrommelen
Hmmmm, nå kommer jeg ikke på mere - men det dukker vel opp etterhvert. Hva slags type menneske er jeg egentlig, A eller B? Jeg elsker å være oppe til langt på natt, samtidig som jeg hater å sove lenge om morgenen. Soving etter jobb er for gamlinger;p. Jeg trenger nok ikke så mye søvn, er vel for nysgjerrig til å sove bort tida;)))))





Sommeridyll i nordnorge

4 kommentarer:

Viktoria Marie sa...

Legg ut bilder av stua, når du er ferdig med å henge opp ting :)

emmieverlasting sa...

Sv: Hei! Takk for hyggelig kommentar! Ja, litt redigerte er de.. Jeg råder deg til å kopiere en haug med bilder inn i en mappe, som du kan gjøre hva du vil med, og bare prøve deg frem.. Det er skikkelig gøy, kan sitte i timesvis og leke med bilder jeg;o)

Ha en super dag!

emmieverlasting sa...

Hei! Takk for flott svar, syns absolutt det var en menig i det su skrev:o)
Bloggsout er en tjeneste på blogg.no hvor man beatler 10,- for å få innlegget sitt på forsiden av blogg.no, og dermed får man flere lesere av innlegget:o)

HA en flott dag!

emmieverlasting sa...

Sv: Hei! Hyggelig at du stikker innom da! Ja, det må være praktisk å kunne følge med på hva som er populært blant ungdom på den måten! Smart:o)