tirsdag 25. august 2009

Skolestart 2009

Nå er skolen godt igang for alle tre barna mine. Er litt spesielt i år, ikke er de bare på hver sine skoler, men de er langt ifra hverandre. Heldigvis så trives de alle tre, og savner vel hverandre litt ihvertfall. Men sånn skal det være;))
Ole Magnus er begynt i 5. klasse på Steinberg skole


Her er skolen til Lise, "Sjøkurs". Den har base i Kristiansand, men i skrivende stund er de på tokt til København


Viktoria er begynt på Dronning Mauds Minne i Trondheim
Jeg er utrolig glad i, og stolt av, ungene mine.
Ønsker dem lykke til,
også gleder jeg meg til jeg ser dem igjen;))

6 kommentarer:

Viktoria Marie sa...

Savner Lise og Ole Magnus kjempe masse! Og deg og pappa da :)

Anita sa...

Vi savner deg også, er ikke noe gøy å trampe i kjøkkengulvet lengre;)))

Trine sa...

SV; Åå godt det er noen andre som er som meg da..

emmieverlasting sa...

Sv: hei! takk takk, jeg også elsker slike ting.. De bare hang på stativet å ropte på meg:o)

Ha en fin fin kveld!

emmieverlasting sa...

Sv: Å, så herlig gutt du har da:o)
Skjønner godt at den varmet altså!

liseeanitaa sa...

Savner alle sammen kjempe masse!
Gleder meg til neste helg, for da skal jeg hjem! :D
Ole så forresten kjempe søt ut på bilde ^^ Sikkert stolt over å gå i 5.klasse (: Er ikke lenge igjen til han er størst på skolen.