torsdag 30. juli 2009

En søt bamse

på rundtur i blogglandia.

Denne lille fyren kom deisende inn på bloggen min fra Hilde i Rådyrveien. Satte veldig stor pris på den, og jeg skal nå sende han videre til 12 stykker, inkludert Hilde. Har ikke så mange bloggere jeg føler at jeg kjenner så godt, men jeg ser hvor mange det blir. Selv om ikke alle er like kjente for meg, så fortjener dere den;o)


Først sender jeg den jo så klart til herlige




så går den videre til (i tilfeldig rekkefølge):























Håper dere alle har en flott kveld/natt, uansett hvor dere måtte være. Om dere nyter herlig midnattsol, bearbeider en utrolig opplevelse fra Madonna-konsert eller bare koser dere med regnet tappende på taket;o)


See u!

4 kommentarer:

Thea&Preben sa...

så koselig da:) tusen takk må jeg vel nesten si, selv om du gir meg en skikkelig utfordring, siden jeg kun leser to blogger:)

Thea&Preben sa...

Egentlig er det jeg som skulle sendt den til deg da, for alle de hyggelige kommentarene du skriver!
Jeg får sanke noen nye bloggere å lese om, så får du en i retur etterhvert:)

Thea&Preben sa...

Sitter oppe selv på natten jeg, men kan ikke si jeg liker det så godt jeg da.. skulle gjerne sovet på natta og jobbet på dagen.. man overvurderer fritiden innimellom!
Ja, man blir veldig glad over sånne overraskelser, spesiellt når det kommer fra folk man ikke kjenner.. leieboerne våre har jeg ikke snakket med enda engang:o
Ang turen ja.. vi har jo altfor mange gode hjelpere, så det er ikke så enkelt å bare velge noen...luksusproblem kalles vel det:)

Tone sa...

Tusen takk!! Det var en søt utfordring. Skal nok sende den videre :o)
Jeg har prøvd meg på både wordpress og blogspot selv, men liker meg nok best på blogg.no. Det er enklest å finne andre blogger der, selv om det er mye rart der også..hehehe.. Kan du forstå det??? Intriger i en bloggverden.. hahahahaha