onsdag 10. mars 2010

Skisprint


I morgen er det skisprint i Drammen. Det er en flott folkefest, flott reklame for en herlig by. Drammen er så absolutt ikke bare "et veikryss" og ordtaket "Det er bedre med en dram i timen enn en time i Drammen" stemmer overhodet ikke.
Tilbake til skisprinten. Jeg synes det er et fint arrangement, men jeg er ikke interessert i å delta (som publikummer så klart) der. Jeg skal på et møte på rådhuset i Drammen i morgen, det ligger midt i sentrum, og det synes jeg er veldig lite gjennomtenkt. I mitt hode er det jo kaos i byen, stengte gater og masse folk overalt. Hvorfor er det så viktig å ha det møtet akkurat den ene dagen?!?!?! Alle andre dager passer jo mye bedre. Men men, sjefen min kjører, så jeg slipper ihvertfall å tenke på parkeringen. Foruten det møtet så har jeg hjemmekontor i morgen, deilig å ha muligheten til det en gang iblant. Nei, nå er det tid for ett eller annet, vet ikke helt hva ennå;))

Ingen kommentarer: