onsdag 31. mars 2010

Påskefri og familiekos

Vi er nok ikke den tradisjonelle familien som har en påske full av skigåing, kvikklunsj og appelsin - men vi koooooooser oss likevel. Er så utrolig deilig når hele familien er hjemme, alle gjør det de vil også koser vi oss sammen.
I går var det for eksempel harry-tur til Sverige. Ikke skulle vi kjøpe noe spesielt, men vi dro for turens del. Vi kom nå hjem med litt av hvert, både nyttig og unyttig. Brukte veldig lang tid hjem pga en bilulykke, men vi skal ikke klage. Vi kom oss hjem, det gjorde dessverre ikke en av de personene som var involvert i ulykken........
I dag har vi faktisk pyntet litt mere til påske (måtte jo få det gjort så vi har pynt et par dager.....). Jeg er faktisk ikke så veldig opptatt av å pynte til påske, men du verden så mye et par gule duker har å si - også den fine gule blomsten vi fikk av naboen. Aner ikke hva blomsten heter, men den er fin.....;))) Er jo så klart noen kyllinger her og der også........
Selv om det var harry-tur i går så måtte jeg ut å handle litt i dag. Skulle egentlig bare ha litt mat, men så ble det 2 kosedresser som kom inn i huset her også gitt!! Var overhodet ikke planlagt, men jentene var å prøvde sånne dresser, og da kunne jeg ikke dy meg. Jeg måtte bare overraske dem med at de skulle få dem. Synes det er så koselig å overraske ungene når de minst aner det, da er de alltid så takknemlige:)).

Så nå er det bare å lene seg tilbake og nyyyyyyyyte resten av påska. Blir litt besøk, og det er jo koselig.

Håper alle har ei herlig påske, både med og uten ski!

Sier meg enig med en radiolytter på p4, "Jeg har jo lenge ventet på at snøen skal forsvinne, da drar jeg vel ikke på fjellet i påskeferien!!!"

1 kommentar:

Thea&Preben sa...

Høres ut som en fin påskefering dere har:-) Vi feirer jul nå, så vi er nok ikke heeelt tradisjonell selv:-)
Håper du og familien får en fortsatt fin påske!:-)