fredag 12. mars 2010

HELGHELGHELG

(jeg husker å vanne planten til Lise av og til....;))
Vet at det ikke er helg riktig ennå, men det er ikke lenge til! Etter å ha plutselig kommet på at jeg skulle på trening i dag tidlig (lå å sløvet i senga og kl var 06.10), fortet meg som fy og så satt jeg på spinningsykkelen kl 06.30. Puh!, nesten sliten før jeg begynte:))
Uansett så var det kjempedeilig når jeg kom ut av dusjen her hjemme, og nå vurderer jeg litt frokost før jobb. Jeg begynner ikke før 10.00 i dag, så jeg har god tid.
Har faktisk vært litt effektiv på morningen, før jeg kjørte Ole på skolen kl 08.20 så hadde jeg trent og dusjet, ordnet frokost og skolemat til Ole, satt på en maskin tøy, brettet tøy og gjort ferdig jobb-regnskapet mitt.
Så da er egentlig helga mi begynt (bare 7 timers jobb igjen;))
God Helg til alle som måtte lese dette;))

1 kommentar:

Vigdis sa...

Effektiv dame!!!!:-))
Riktig god helg til dere:-))

Klem