søndag 7. februar 2010

Sol og ski




I dag har jeg og Ole Magnus hatt en koselig dag på Hollywood. Det var sol og litt kaldt, men mye moro for barna. Det var både ski-, skøyte- og akeaktiviteter. Og salg av diverse varmt og kaldt. Ole Magnus ville bare gå på ski, og greit nok var jo det. Vi koset oss med vaffler og kakao underveis. Vi kunne ikke være der helt til det var ferdig, men det var en fornøyd Ole Magnus som kom hjem med diplom. Nå sitter Lise på bussen tilbake til Kristiansand, og om en times tid kjører vi Viktoria til togstasjonen. Da tar hun toget til Gardermoen og fly videre til Trondheim. Har vært koselig å ha begge jentene hjemme igjen. Neste gang vi alle er samlet igjen er til påske.

4 kommentarer:

Thea&Preben sa...

Var ikke meningen at folk skulle syns det var ubehagelig å lese det da.. skulle kanskje formulert meg litt annerledes.. Men men.
Man får seg virkelig en tankevekker ja..
Vet ærlig talt ikke jeg hadde kommet over det igjen, om det hadde vært en realitet!

Ang det du skrev.. Det må jo være det verste man kan oppleve egentlig.. Uten å strø enda mer salt i såret, så skal jeg hole kjeft nå:) Håper du har hatt en fin helg!

Anonym sa...

Så koselig dere har hatt det :) Her oppe i nord har vi også vært ute og koset oss i dag.....er jo så glad for all snøen som er kommet.

Nå skal jeg kose meg med ei god bok før jeg tusler til sengs.....kjenner at jeg trenger litt ekstra søvn for tiden :)

Ha ei flott uke .....
Klem :)

Hode mitt sa...

Sv; Ja, det e en kjempe tur, men skal æ først gjøre det så får æ gjøre det ordntlig :)))
Æ kommer tel å blogge underveis, men på en anna blogg som e mer lagt opp før å blogge reiser enn blogg.no e. Æ skal gi dæ adr når den e klar :)

Hode mitt sa...

Sv: Så hyggelig da :) Da vet æ at æ i allefall kommer tel å ha en leser og det e jo en kjempe bra begynnelse :)