mandag 15. februar 2010

Gullkorn......

.....kan være så mangt. Ofte kommer dem fra der man minst forventer det. Det kom et gullkorn, som varmet mitt mammahjerte, fra sønnen min for et par uker siden. Vi var ute på lørdagshandel på storsenteret. Det er noe jeg helst unngår, ihvertfall med en 10-åring med på veien. Han er som 10-åringer flest, vil gjerne ha alt mulig rart. Denne lørdagen var ingen unntak. Etter å ha fått "nei" til forespørsel om lego, dinosauruskort og star wars figurer (med påfølgende surmuling etter hvert nei) så trodde jeg at poden var rimelig sur på meg. Fikk meg imidlertid en liten overraskelse på vei ut fra Obs! Da kommer han å legger armen rundt meg og sier; "Jeg er så glad i deg mamma, du er den beste mamma'n". Da må jeg jo bare spørre om han er så glad i meg, selv om jeg hele tiden sier "nei". Da ser han på meg å sier; "Jammen mamma, det er jo jobben din med å være mamma. Du skal si "nei" når barna maser". Og han var fortsatt like glad i meg. Det varmet:))))

3 kommentarer:

Viktoria Marie sa...

Han er bare verdens nydeligste gutt!

Hestia sa...

Takk for kommentaren :o)
David har alltid hatt med seg telefon på skolen, og han er vel ikke den som bruker mest tid på å sende meldinger o.l, men majoriteten hadde tydeligvis behov for å lage like regler for alle...
Jeg syns jo det funker OK med at telefonene inndras om de brukes i timen, men lærerne mener vist ikke det samme som meg... Håper dere har ei fin helg der sør

-klem-

wendysinfamilie sa...

Hei.
Så koselig med besøk av deg hos meg..
Det varmet godt i mamma hjertet tenker jeg. Er gode disse barna hmm slike ord veier opp for veldig mange andre ord som fort kan komme..
Dagens sitat var fin i dag hihi mye sannhet i de ordene også.

Ha en strålende Lørdag
Nå er det hjemmelaget pizza og film med 17 åringen her i huset.

Wendy