lørdag 27. februar 2010

Deilige lørdag

Startet dagen med en herlig spinningtime, var dønn sliten etterpå - men sånn skal det være. Etter en god dusj, frokost og litt "slæpp-off" var det ut for litt matinnkjøp. Etter at middagsmenyen for kommende uke var nede på papiret var det bare å få i hus det vi manglet. Her hos oss har vi lenge planlagt menyen uke for uke, tilpasset vakter og aktiviteter på ettermiddag/kveld.

Lise er kommet hjem, nå er det hennes tur til å ha vinterferie. Ole Magnus er tilbake på skolen tirsdag, og jeg hadde fri tors- og fredag. Det er deilig å ha henne hjemme, men det er jo litt kjedelig at det skjer så mye på kveldstid iløpet av denne uka...... Men men, sånn er det.
Nå holder Lise og Ole på med "lørdagskosen". I kveld er det ost, kjeks og frukt. Hjemmelaget pizza har vi annenhver lørdag, de andre lørdagene varierer vi litt.

Vi må jo ha et øye på OL også da, selv om jeg egentlig begynner å bli litt lei....... Marthe Kristoffersen (slekta vår) er jo med på 3-mila, og det er jo morsomt. Begynner som sagt å bli litt lei OL, men til fredag/lørdag begynner det som er "greia" vår. Ihvertfall for meg og Ole. Fredag er det kick-off for SmåBlå på Treffpunkt Marinelyst og lørdag er det treningskamp SIF (Strømsgodset) - MIF (Mjøndalen) samt kick-off på Union etterpå. Fotball med andre ord;)) GLEDER MEG!!!

Men nå er det lørdagskos - kos dere alle sammen;))

2 kommentarer:

Viktoria Marie sa...

Jeg vil også på alt det SIF greiene!

Anita sa...

Du skulle vært her;))