tirsdag 23. februar 2010

Deilige dager

Nå har jeg gjort unna dagens treningsøkt. På tirsdager er det pilates. Det føles litt uvant, men det er god trening. Også er det jo greit med litt variasjon, selv om det er spinning igjen i morgen.

Torsdag skal jeg ha tupperwareparty. Egentlig er jeg ikke noe særlig glad i å arrangere sånne party, men en tidligere kollega av meg lurte på om jeg ville ha det - og da kunne jeg jo ikke si nei;). Eller, så klart kunne jeg det, men nå har jeg samlet noen tidligere og noen nåværende kolleger - så da blir det nok en koselig kveld. Blir jentekveld på meg, og gutta mine drar ut på "by'n". De har kino og Mc'ern på programmet. Skikkelig guttetur!


Blir sikkert litt seint for Ole, men hva gjør vel det. Han har jo vinterferie. Jeg har fri torsdag og fredag, det er min vinterferie. Lise kommer hjem fredag og da har hun vinterferie 1 uke. Deilig det da, selv om hun skal jobbe litt. Greit med penger:)

2 kommentarer:

Viktoria Marie sa...

Pilates er den beste treninga syntes jeg :) Men spinning er også morsomt!

Hestia sa...

Jeg vil også prøve pilates!!!

Ja, armbåndet er kjempefint - og de har veldig mye fint på den nettsiden.

Tid for å legge seg, kjenner jeg. Ha en riktig god natt

-klem-