søndag 13. desember 2009

3. søndag i advent


Har hatt en koselig 3. søndag i advent. Først sov vi jo leeeenge, er deilig å sove i helgene;). Så var det en tur innom Plantasjen å kjøpte blomster til tanta til mannen min, og en ny nisse til oss;) Jeg simpelten ELSKER nisser.
Så bar det videre til Oslo der vi var på førjulsbesøk til tanta til mannen min. Det er alltid koselig, en koselig tradisjon vi har. I tillegg til å spise middag hos henne var vi på adventskonsert i Frelsesarmeen. Det var koselig, og kjempeflott musikk av Tempelet Hornorkester og nydelig sang med Adventssangerne. Dirigenten deres, Sverre Valen, er en 85 år gammel utrolig dirigent som har hatt flere kjente kor. Noen slektninger av mannen min synger i dette koret, og de kom opp til tanten hans etterpå - det var koselig å snakke med dem. Kjente dem ikke fra før, hilste såvidt på dem for mange mange år siden (tror det var i en begravelse).
Så det ble litt seint før vi var hjemme, men her er vi nå. Og i morgen setter skolen til Ole Magnus opp teaterstykke i Drammen teater, studioscenen. Gleder oss til det.
Nå er det snart jul - og neste mandag reiser vi;) Blir bra!

3 kommentarer:

Marianne sa...

Hei der Anita..Fant bloggen din hos Thea og Preben..Koselig lesing..Lurte å hvor du hadde funnet det pinnedyr bildet som du hadde lengre nede på bloggen din?

Anita sa...

Hei Marianne - har svart på bloggen din;). Ha en flott dag!

Elisabeth sa...

Det er godt å sove i helgene :-)

Julegavetips fra meg:

http://deluze.blogspot.com/2009/11/pappa-og-hans-kamp-mot-kreft.html