lørdag 12. september 2009

Planer på en lørdag...

Har ikke så sykt mange planer, men det er en ting jeg garantert skal gjøre. Jeg skal på en brudesalong! Nei, jeg skal ikke gifte meg - det gjorde jeg for 19år siden.

Skulle foressten ønske at jeg skulle planlegge mitt bryllupp nå, det ville blitt VELDIG anderledes enn det vårt ble. Brylluppet vårt var greit nok, men ikke noe drømmebryllupp. Alt skjedde litt fort, ikke fordi jeg var gravid nei - men fordi svigerfar misforsto en samtale han overhørte. Var litt for mange som skulle styre og bestemme (og dumme som vi var så lot vi dem gjøre det). Nok om det. Uansett, det viktigste er at vi ble gift (for det ønsket vi) - også "glemmer" vi heller det vi ikke vil huske;)))
Men nå datt jeg ut, hva skal jeg på en brudesalong da?! Jo, det har seg sånn at en kollega av meg sluttet hos oss onsdag, og i avskjedsgave skal hun få et bidrag til brylluppet sitt som er i juni neste år. Vi skal betale noe av det hun har lagt av på brudesalongen. Synes det var en koselig avskjedsgave.
Ellers skal vi bare kose oss sammen vi i familien i helga. Lise er hjemme på helgebesøk, det er utrolig deilig. Gleder meg til Viktoria kan komme hjem en gang.

2 kommentarer:

Hestia sa...

Nå har jeg iallefall fått laget en lenke til bloggen din.. Får ikke til å legge til venner som blogger andre steder enn på blogg.no, og det syns jeg er veldig synd!
Hans er også hjemme i helga, og det er så koselig. Bare synd gubben fremdeles er på sykehus...
Kos dere masse i helga, og hils resten av familien

-klem-

Frk .Fischer sa...

Så fin gave til kollegan din...
Å dere kan jo fornye ekteskaps løfte ved anledning, det er fint det og så kan du gjøre festen deres...
Vi er inne på gifte planer vi etter 10 års samboerskap og den dagen er min og skal ikke føye meg(jo litt da) hi hi!!! Ha en god helg og kos deg med ungene som har kommet hjem!