fredag 4. september 2009

Et pust i hverdagen

Ukene bare flyr av sted. Det er så mye som skal gjøres, spesielt på jobb - men også på hjemmefronten. Jeg liker at det skjer ting, men jeg koser meg også når jeg bare kan slappe av med familien. Det skal jeg gjøre denne helgen. Har "hjemme-alene-kveld" sammen med mannen min i kveld. Koselig å være bare oss to, da legger vi jobben "på hylla" begge to - og bare koser oss. Ole overnatter hos en kompis i natt.
Gjett om Ole var fornøyd når han sykla bort til Emil. Vi har nemlig fått tak i 2 billetter til "Walking with dinosaurs" i Oslo spektrum. Greit å være gullkunde hos Statoil;).

bilde fra insidesocal


Så når mor er i Roma, skal far og sønn kose seg i Oslo spektrum.


bilde fra snl.no

Tror jeg skal ta meg en tur på biblioteket i morgen. En kollega av meg anbefalte en bok som jeg syntes høres spennende ut. Får se om jeg finner den;)

Så nå er det tid for"slæpp off". Håper alle andre får ei flott helg!

bilde fra halvfull.com

2 kommentarer:

Thea sa...

Hei Anita:) Kjekt å høre fra deg igjen:)
alle fortjener en rolig helg, med kun avslapning, man trenger det uansett om man er frisk eller syk! Nyt fridagene, og lad energi til tøffere dager, det har jeg begynt å lære!
Håper du får en flott helg:)

Hestia sa...

Så koselig med en kommentar :o)
Du gikk ikke glipp av noe uansett, iallefall ikke fra det norske lagets side. Håper dere hadde en koselig kveld.

-klem-