lørdag 12. september 2009

Koselig stress


















I dag har vært en hektisk dag. Har vært mye "på veien", men jeg har koset meg. Har hatt en skikkelig "rundtur" sammen med Lise og Ole. Vi startet ferden på Buskerud Storsenter, der vi bl.a. hentet noe på apoteket også leverte vi inn noen bilder til fremkalling også skulle Lise ha nytt batteri i klokka si. Etterpå bar det på Brudesenteret i Drammen, var en kjempefin tiara min kollega hadde lagt av.
Mens vi allerede var i Drammen så måtte vi innom Ting & Tang slik at Ole fikk kjøpt noen Pokemonfigurer han manglet. Fant jo også noen julegaver der, så da kan jeg krysse ut flere navn på julegavelista mi;).
Var folksomt i Drammen sentrum. Mange politikere som vil komme med sine innspill nå i innspurten. Vi hørte litt på Erna Solberg som talte, så spiste vi noen nydelige boller og fikk buttons på Høyre sin stand. Hos Krf fikk vi kjempegode vaffler og vond popcorn. Ole fikk også en kjærlighet på pinne og en ballong (den var nå fin og gul ihvertfall;)). Hos Ap fik vi rød rose og Sv delte ut flyers. Var så klart mange flere stands vi kunne gått innom, men vi orket ikke. Har ikke ennå bestemt meg helt for hvem som får stemmen min mandag - vi får nå se;)
Etter Drammen kjørte vi en liten tur på jobben min, måtte hente noe der. Så bar det på Rema, Biltema, Spar Kjøp, Buskerud Storsenter, Krokstadsenteret og til slutt Kiwi. Gjett om det var deilig å komme hjem!!!
Kjøpte meg foressten en tights og en topp på Kappahl (etter litt "press" fra Lise);)). Har sett på dem før, og synes jo så klart dem er kjempefine (ellers så hadde jeg jo ikke kjøpt dem....)
Nå sløver jeg bare foran tv'n, Ole spiller på DS'n sin og Lise og Odd sitter å knyter mange forskjellige knuter. Lise må kunne dem i sin skolehverdag på Sjøkurs.
Så vi koser oss;)))))

3 kommentarer:

Hestia sa...

Høres virkelig ut som koselig stress. Jeg hadde en runde på sentret her for å samle inn ballonger.. Har store planer for mandagen i heimen.
Guttene var en snartur i Molde, og da benyttet jeg sjansen til å vaske hus og lage grøt.
I kveld har vi kost oss med pizza og film - og sånn går no dagan :o)
Nå må jeg køye snart, for i mårratidlig skal vi til Molde hvor David skal spille turnering...
-nattaklem-

liseeanitaa sa...

Syns da det var litt koselig jeg da (: Blei jo ganske sliten til slutt, men koselig var det^^ Og ikke skyld på meg! :p Du ville ha klæra, men du trengte bare ett lite push for å få kjøpt de ^^ Du fortjener litt dyre klær en gang iblandt! :D Syns ikke du shopper så alt for mye til deg selv, shopper mer til meg ;D
Gleder meg masse til høstferien nå jeg :D <3

Viktoria Marie sa...

SV: Ja, det er kjempe fint her nå :) Du må komme på besøk igjen, så får du se det selv!