onsdag 16. september 2009

Hei hei

Passet mitt gikk ut i 1990 - kanskje på tide å skaffe meg et nytt et?! Sist jeg brukte det var jeg på språkreise i England og Frankrike. Litt av en opplevelse det ja, tror jeg skal være glad for at den eneste som vet alt som skjedde der er mannen min;)))) Meeeen, det er en annen historie;). Nå trenger jeg pass fordi jeg skal til Roma nå i høst.
Er imidlertid en ting jeg må gjøre FØR jeg ordner pass.......føler meg nemlig slik på hue for tiden;


Det må jeg jo gjøre noe med. Så i dag ordnet jeg meg time hos min favorittfrisør, Mette. Hun jobber på 2Fruer i Mjøndalen. Supert sted med super service.

Lørdag er det tid for Ekebergmarked igjen. Blir kosellig liten familiegreie det. Reiser inn alle 3. Er så klart Odd som helst vil dit, men jeg synes det er koselig å bare være med - rusle rundt og titte. Flott, ihvertfall når det er fint vær

I dag var jeg på Høyskolen og fikk møte studenten "min". Hun og 2 andre studenter komme for å ha praksis i barnehagen der jeg jobber. Alltid spennende med studenter. Spennende å være veileder, og kjekt å få nye "input". Dette er 3. klassinger, så de kan en hel del mer en førsteårsstudenter. Skal ha 1. og 2. klassinger senere dette året.




4 kommentarer:

Hestia sa...

Hei :o)
Skikkelig bad-hair day? Det er alltid kjekt å gå til frisøren, iallefall når man er fornøyd etterpå.
Familieturer er så koselig, så jeg gleder meg til D kommer ut fra sykehuset og hjem igjen. Jeg har aldri vært på Ekeberg, det nærmeste jeg har kommet er den gangen vi var på Lillehammer...
Håper du får en fin dag og at dere får en fin tur til Roma senere i høst

-klem-

Anita sa...

Helluen;)
Nå blir det skikk på topplokket vettu;))) Har vært på Ekeberg maaaaange ganger, så Ekeberg i seg selv er vel egentlig ikke så spennende - men jeg synes det er koselig å gjøre noe sammen. Er så mye jobbing i ukene, så da blir det en kosedag i (forhåpentligvis) finværet. Kanskje det blir en tur på Bygdøy etterpå, får se.......
Roma blir digg - skikkelig jentetur;)))))
klem
Hils D fra oss;))

Hestia sa...

Jeg og ei venninne snakka litt om å dra til Stockholm i høst, men med gubben på sykehus ble det jo ingenting av.. Jenteturer er så koselig!
-Og Bygdøy er jo toppers. Nå fikk jeg lyst til å dra til Oslo også...
Skulle ønske jeg var en stuegris som ikke likte å reise :o)

-nattaklem-

Thea&Preben sa...

Hei:)
Takk for gratulasjonen:) Vi er kanskje litt mer spent, enn lykkelige for øyeblikket. Det er på en måte ett veldig dårlig, og veldig bra tidspunkt... Men når familien sponser tur og opphold, får vi bare bøye oss for kravene og gifte oss:) hehe.
Jeg er litt FOR engasjert politisk, og havner jo i alle diskusjonene også.. Det har vært ille nok før, men dette året har det virkelig tatt kaka.. Det har vært direkte mobbing og drittslengingen mot FrP og velgerne deres..
Og der begynner jeg igjen!
Høsten kom hit allerede tidlig i sommer den;) Savner neesten Oslo akkurat ang været..:)
Hehe, likte forresten hårsveisen din for tiden;)
Håper du får en fin helg!