lørdag 20. juni 2009

Familiekos

I dag har vi hatt en skikkelig flott familiedag. Jeg setter stor pris på når familien kan gjøre noe sammen, at alle er blide og fornøyde og koser seg. Tiden går veldig fort, og snart flytter jentene - så da blir ikke familiekos helt det samme som før hos oss. Vi går inn i en ny epoke i livene våre.




Tilbake til i dag. I dag tok vi oss en "harry-tur". Dro bare like over grensa, orket ikke Nordby senteret en gang....;o). Fikk jo handlet litt da, selv om det var null alkohol og røyk i posene. Vi kjøper aldri røyk eller alkohol, det lille vi konsumerer kjøper vi i Norge. Avgiftene har ikke noe å si i den sammenheng (så lite er det;o))

Tuneller er teite, dumme og utrolig kjedelige. Jeg har ikke angst for å kjøre i tuneller, jeg bare liker dem ikke. Er de lange så blir jeg så trøtt - finnes jo ikke noe interessant å se i dem. Da liker jeg heller å kjøre i "guds frie natur", der er det som regel ganske mye mere å se på.

Synes jo også det er koselig å kjøre sammen, hele gjengen. "Øve" oss litt på kjøringa til sommerferien. Bare ca 2 uker igjen. Det blir så deilig! Neste helg blir det litt kjøring på meg og Odd, kan ikke si noe mere om det ennå;o))

Når vi var kommet hjem og hadde pakket bort varene - og koset oss litt med jordbær og honningmelon - slang jeg meg på sykkelene og tok en liten tur. Måtte teste om sykkelen var bra etter servicen. Og det var den. Nå kan jeg legge ut på de litt lengre sykkelturene. Har lyst til å bl.a. sykle en tur til Kongsberg. Vet ikke om jeg rekker det før vi drar nordover, men veien er vel der når vi kommer hjem også;o)))

Nå er det tid for litt tv-titting og "sverige-snop". I morgen er det fotballkamp igjen. Jippi!!!!

Ingen kommentarer: