lørdag 6. juni 2009

Deilig

En kjapp sykkeltur kl 22 en lørdagskveld er bare herlig;o). Har vært på dag 1 av Gymnastikkfestivalen 2009 i Drammen, og det ble mye stillesitting der. Blei jo støl i rompa til slutt. Ble noe forsinkelser, så det ble litt lenge. Selv om man stort sett bare sitter å venter, og skravler med andre "turn-foreldre", så er det verdt det. Det er så morsomt å se hvor flinke barna er. Laget til sønnen min har utviklet seg mye det siste halve året, fortsetter de slik blir det kjempebra. Etter jul blir de rekrutter, og da blir det litt mere "alvor". I morgen er det fellesoppvisning ute, tilsammen er de ca 300 gymnaster (tror jeg) - blir morsomt å se på. Kanskje jeg legger ut noen bilder senere;o)
Tilbake til kveldens sykkeltur. Tok en runde rundt broene, ca 5-6 kilometer. Var deilig å få rørt seg litt. Nå er det litt tv og pc, så er det natta.
Håper alle andre der ute også har hatt en flott dag*_*

3 kommentarer:

Monicas sa...

heisann..så koselig at du var innom...jeg og mange med meg, har slitt med å komme meg inn på enkelte blogger..men nå ser det ut som det retter seg.skal skrolle ned sia di, å se ka æ ha gått glipp a..go søndag

Anonym sa...

Uff... det er helt grusomt, åssen skal man komme over noe sånt noe tenker jeg, man kan jo ikke bli normalt igjen:/
Man skal virkelige ikke ta hverandre for gitt, det skjønte jeg når jeg leste den historien der!!
Takk for at du delte det med meg, ble satt litt i tenkeboksen her jeg sitter. Håper du har hatt en fin helg:)

www.tessa.blogg.no

Anonym sa...

Hei:)

Det hørtes koslig ut å se på det:)
Har jobba hele helgen, kom nettopp inn døra nå fra jobb igjen, det merkes at jeg har en liten en og ikke kan sove når det passer meg lengre, med tanke på jobbing:) Litt mer sliten nå føler jeg enn sist=)
Selfølgelig kan du det:) Kjempe koslig:)

Håper du får en fin uke du også:) Klem Therese