torsdag 27. mai 2010

Tida flyr

Trodde ting skulle roe seg litt etter 17. mai eller..........men den gang ei. Nå tror jeg ikke på rolige tider før jeg begynner på sommerferien min:). I dag er faktisk første ettermiddagen på lenge at jeg er hjemme hele tiden, men nå er jo så klart mannen min borte. Pinsehelga var jo egentlig rolig, brukte den til å flytte på litt ved, vaske hus, ommøblere, slå plen, plante et tre og trene litt. Har slitt litt med en arm, og måtte bare "krype til korset" og dra til legen i går. Resultatet var betennelse i skuldra....... Ikke særlig godt, men jeg har da fått noen tabletter som forhåpentligvis funker. Så da er det bare å bite tenna sammen, ta det litt med ro og samtidig gå på jobb. Neida, det går helt fint å jobbe - må bare unngå de tyngste løfta. Blir jo god på å bruke venstrearmen også;))
Skjer jo andre ting hjemme også da. Ole skal på sin siste Gymnastikkfestival i helga. Etter den slutter han på trampett. Han er lei nå. Neste helg skal han på Oslo-tur med koret. Med overnatting og greier;) . For å toppe det hele så skal han på tur til et sted som heter Hudøy sammen med 5., 6. og 7. klasse på skolen sin. Blir garantert helt toppers. 11. juni reiser han og mannen min til Sørlandet. De skal hente Lise som er ferdig på skolen. Og mens gutta er borte har mor sommerfest for alle sine flotte kolleger. Det blir helt sikkert topp, jeg jobber sammen med en herlig gjeng:).
Dette er bare litt av det som skjer, kanskje det kommer mere en annen gang;) Nå skal jeg nyte sola som skinner - ut å gå en liten kveldstur!

1 kommentar:

Thea sa...

Hei Anita:-) Så koselig med noen ord fra deg igjen da!:-)
Og god bedring med skuldra!!
HUND! Eh.. Vi skulle egentlig ha oss islandsk fårehund nå, liten og kjekk hund.. Men vi avventer det ett år, pga andre prosjekt;-)
Men det skal værtfall være kjekke hunder.. Samme med dansk-svensk gårdshund, litt samme type..
Om dere tar til takke med blandingshund, og samtidlig vil gjøre en god gjerning, anbefaler jeg deg og sjekke ut denne siden:
http://www.rolda.org/en/dogs-for-adoption.html
Ei vennine av meg får hund derifra i juli, og hun har vært der nede og hilst på de.. veldig menneskeglade hunder alle sammen!
Men uansett, lykke til med valg av hund:-) det er virkelig en jungel å vandre i blandt hunderaser.
Og god helg:-)