mandag 17. mai 2010

Hurra for 17.mai!

Nå er årets 17.mai feiring unnagjort. Litt rart at Viktoria ikke feirer her sammen med oss, men hun koser seg i Trondheim sammen med kjæresten sin og hans familie. Er fint å vite at hun ikke sitter der aleine...;)
Det ble kioskvakt på meg på feiringa her på Steinberg, så egentlig fikk jeg ikke mye av det som skjedde på idrettsplassen med meg. Så toget når de kom inn på plassen, etter det var det fullt rush med salg av pølser, brus og is. Men været var fint og det var mange hyggelige og blide mennesker som handlet - så det var greit for meg.
Når vi var hjemme igjen ble det grilling, faktisk årets første for oss. Det smakte kjempedeilig - blir nok litt salat senere i kveld/natt.
I morgen er det jobb igjen, og Lise reiser til Kristiansand igjen. Neste gang hun kommer hjem igjen er hun ferdig på "Sjøkurs". Litt rart det også......
Uansett, ha en fortsatt fin kveld - alle sammen:))

1 kommentar:

liseeanitaa sa...

Ikke er jeg bare ferdig på Sjøkurs, jeg er også 18 år! :D :D