mandag 5. april 2010

Siste dag av påskeferien

Min kjære måtte på jobb i dag, så da sto jeg også like så godt opp ca 7.30. Greit å forberede seg til morgendagen;)). Det har blitt et par timers jobbing på pc'n, er utrolig hvor mye "papirarbeid" det er å jobbe i barnehage..... Nå skal jeg på spinning, også regner jeg med at det kanskje blir litt sen frokost med ungene når jeg kommer hjem. Foreløpig er det bare Ole som har stått opp sammen med meg...... I dag reiser Viktoria og Vidar, men Lise reiser ikke før onsdag. Greit at ikke alle reiser samtidig. Er som Ole så fint sa det i går når jeg og han var på sykkeltur; "Det er så fint å ha Viktoria og Lise hjemme, det er liksom ingen bor i huset når dem er borte - det er så stille liksom". Kjærlighetserklæring fra lillebror:)).

Ingen kommentarer: