mandag 26. april 2010

Bortevekk

Det er kanskje ikke så mye store endringer som skjer i vårt lille nabolag, men i dag oppdaget vi plutselig at det var noe som manglet. Vi sto ute på verandaen, koset oss i det nydelige været, når vi så at et stort tre hos naboen var borte. Eller, stort og stort........vi skamklipte det i fjor (med tillatelse fra naboen), og nå har de fjernet resten. Det ble så mye større plass liksom, og vi kommer til å ha kveldssolen mye lengre. Har ikke noe "før-bilde" på denne pc'n, så jeg får liksom ikke helt vist endringene. I løpet av våren/sommeren skal det mindre pene "ved-skjulet" vårt fjernes, ikke noe nytt skal opp der - så da blir det enda bedre ute i gården. Jeg kommer aldri til å bli noe særlig hageentusiast, men jeg liker å ha det ryddig. Rot rundt veggene er stygt!

2 kommentarer:

emmieverlasting sa...

Utrolig hvor mye plass ett tre fyller opp altså! Deilig at dere har kveldsolen lenger nå da:o)

ha en fin dag!

Katrine sa...

Hei! Så hyggelig at du vil følge med mæ når æ e ute i den store verden. Her e den nye adresen min: http://blogs.kilroy.no/kolsborg

Klæm, Katrine (Hode mitt)