søndag 19. oktober 2008

Susanne Helene



I dag er det 20 år siden Susanne ble født. Det er rart å tenke på at vi kunne hatt en datter til som ville fylt 20 år. Er egentlig ikke en kjempetrist dag. Men det er jo en dag som vekker mange tanker. Jeg lurer på hvordan ville hun sett ut, hva ville hun gjort med livet sitt. Man tenker jo også på hvordan ville det vært om vi ikke mistet henne. Ville vi for eksempel fortsatt bodd i Tromsø? Det var så mye som skjedde i livet vårt, ting som på en måte var en konsekvens av at hun døde. Men vi vil aldri vite, og sånn er det bare. Jeg vil alltid minnes tiden vi hadde med henne, ting som skjedde. Jeg ville aldri vært henne foruten, selv om det endte trist. Hadde jeg kunnet det, ville jeg gjerne hatt de tre månedene med henne om igjen.

Ingen kommentarer: