lørdag 4. oktober 2008

En helt vanlig lørdag

En helt vanlig lørdag, hva er det? Alle dager er jo ulike, men det finnes også noen fellestrekk. En helt vanlig lørdag innebærer at minst en i familien er i litt krigersk humør. Sånn er det i dag også. Men men, jeg har det ihvertfall ganske bra.
Startet dagen med en spinningtime. Deilig det, men jeg likte ikke instruktøren. Hadde aldri i verden trodd at jeg skulle bli så hekta på spinning som jeg er. Det er utrolig morsomt, eller.....jeg ler jo ikke akkurat på timene...men jeg liker å dra dit. Er så utrolig deilig når timen er gjennomført. Har gått jevnlig (2-3 ganger pr. uke) på spinning i nesten 1 år nå, og det skal jeg fortsette med. Vil så klart ned i vekt, men tar en eventuell vektreduksjon som en koselig bivirkning. Jeg går ikke på vekta, men har jo gått ned noen klesstørrelser (Jippi!!!)
Så var det den obligatoriske handleturen da. Skulle egentlig bare på Kiwi, men måtte innom apoteket på Buskerud Storsenter, så da ble det matshopping på Obs!. Så var det middag, og nå er det litt "kvalitetstid for mor" foran pc'n. Bare litt avbrutt av en skravlesyk 9-åring som K-J-E-D-E-R seg. Han var foressten ute å syklet en tur, da fant han en hodeløs frosk på veien. Usj! Heldigvis så tok han bare bilde av den med mobilen, han tok den ikke med hjem;o)
Til kvelds blir det hjemmelaget pizza. Sikkert litt kjedelig for noen, men vi synes det er nam-nam. Og det er jo det viktigste.
I morgen er det fotballkamp. Håper virkelig det går Godset sin vei. De trenger en seier nå. Synes det er fint å gå på kamp med gode venner, tror nok det blir medlemsskap i Godsetunionen og sesongkort til neste år også.
En helt vanlig lørdag................

Ingen kommentarer: