søndag 17. januar 2010

Lenge siden sist!

Har egentlig ikke noe spennende å blogge om, og heller ikke noen nye bilder...... Første bilde er det husbonden som er ute å flytter snø med traktoren sin;). Han har restaurert den selv, og så klart har vi alle Gråtass-klistremerkene (øyne og bokstaver) - de er bare ikke kommet på plass ennå. (TTT-ting tar tid)
Bilde nr 2 er det Ole Magnus på juleoppvisninga til trampetten. Der er det en "overraskelse" hvert år (alltid det samme), barna har ballonger under vide klær som de skal sprenge når de hopper på trampett, tumbling osv..... Ole har gått på trampett i bortimot 3 år nå, men nå skal han kanskje slutte. Han trives ikke så godt etter at gruppa hans ble flyttet opp på et eldre parti. Ikke alltid så lett å være yngst..... Jeg vil ikke tvinge han til noe, men synes det er litt leit om han gir seg pga. at noen av de eldre er ekle.... Får se hva det blir til, lovet han uansett å bli med han på treninga i morgen.
Jaja, da ble det jo litt i dette innlegget også;))

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nei det er ikke alltid jeg heller har noe å blogge om , og da orker jeg ikke å blogge heller. Vil ikke at bloggingen skal være et must, men noe jeg har lyst til. Så da blir det desverre en del bloggpauser innimellom :)

Ha ei flott uke.............

Klem :)

Thea&Preben sa...

Trodde nesten at du hadde glemt hele bloggen jeg, men der kom du plutselig tilbake:)
Og som svar på kommentaren på min blogg: Det er nesten like kjedelig å stirre ut vinduet, så det er ingen forskjell egentlig:D
Det er en kunst skjønner du, og sitte å stirre meningsløst i veggen og ikke si ett ord på mange timer:) Får dagene til å gå det... kremt!

Hestia sa...

Sv: Nei, vi har vel ikke akkurat samme smak når det gjelder møbler og slikt, men det er jo bare slik det er :o) Hadde vært kjedelig om alle hadde likt det samme, da...