onsdag 12. august 2009

Interiørblogg?!

Nei, dette blir nok ikke noe særlig interiørblogg - men jeg kan jo vise litt av vår nyoppussede stue. Vi har brukt lang tid, og er ennå ikke helt ferdige, men jeg er KJEMPEFORNØYD. Flinke mannen min, han har gjort det meste! (lagt plater på veggene, malt tak og vegger, listet. Det er 3 meter høyt på det høyeste - synes det er ganske høyt;o)) Jeg har bare malt litt.......;)
Kanskje litt tomt uten gardiner, men har ikke helt funnet ut hvilke gardinstenger jeg vil ha

Flotte detaljer




Lampene fra Ikea kom godt med, lenge siden vi kjøpte dem









5 kommentarer:

emmieverlasting sa...

Stua di så fin ut den:o)
Ja, jeg elsker den sangen!

Ha en god natt!

Rådyrveien sa...

Så flott det ble!
Lurt med hjørneklosser (så slipper man å gjære også - I like!)

Viktoria Marie sa...

SV: Ja, det har blitt noen forandringer nå :)

Det har blitt så fint hjemme nå!

Viktoria Marie sa...

SV: Det er der enda, gidder ikke å ta det bort når gjestesenga står forran det uansett ;)

Thea&Preben sa...

Flott stue da! Likte spesiellt de vinduene øverst jeg, syns det er så hyggelig sånne:)